Friday, December 28, 2007

Hari Jumaat yang Indah...

Hari ni bangun pagi terkejut bila nampak Angemi...

Eh, lupa plak, adik saya ada kt umah la...hehe....

Mula-mula cadang nak pergi berjogging kat pantai bersama Kak NoZ....tapi kakiku masih sakit la...so, xjadi la..sambung tidoq...zZZZZzzzz...

Selepas itu, Hara bawak balik roti canai MZA...(Erk....roti canai lagi...) Konon x mao makan roti canai dah sampai berat jd 55kg..hampeh..

Ain plak p masak mee goreng yang adk dia bawak balik..

So, sarapan pagi ini adalah...

Roti Canai...lagi!!!!

dan mee goreng..

Lunch


Kami masak singgang (Hara yang buat), goreng ayam, pekasan, n sambal belacan...


Diner

Tak makan sebab lunch kitaorang pun dah lambat bebeno...hehe..

Makan RotiBoy ja..

1 comment:

Cik Meh said...

hara beli roti canai?
diet ka hapa dia tu?

nanti suruh dia buat blog mcam kita gak.

hehehe

rindunya nak makan ain masak.